Zapraszamy do Eksperymentarium Da Vinci Learning

Już 19 października w godz. 11.00 – 19.00 wszyscy mieszkańcy Warszawy – od tych najmniejszych, po starszaków, będą mogli przeżyć wielką edukacyjną przygodę dla całej rodziny. Do Muzeum dla Dzieci im. Janusza Korczaka przy Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie zawita Eksperymentarium Da Vinci Learning. Partnerem wydarzenia jest UPC Polska, zapewniające najbardziej wartościową telewizyjną rozrywkę.

Nauka jest wszędzie, nawet w lemoniadzie! Uruchom z nami zjawiskową maszynę do produkcji lemoniady, zajrzyj do wnętrza gigantycznego ucha, by zobaczyć jak jest zbudowane, bądź świadkiem wybuchowych eksperymentów! Da Vinci Learning zaprasza wszystkie dzieci, wraz z rodzicami, by razem z nami odkrywali świat i poszerzali swoje horyzonty. Dzięki temu żaden maluch nie będzie już uważał, że nauka to nuda. Przekonacie się, że zdobywając wiedzę można się świetnie bawić.

Element centralny wydarzenia to budowa maszyny do produkcji lemoniady. Urządzenie będzie powstawało w muzeum przez tydzień, a w sobotę wspólnymi siłami wprawimy mechanizm w działanie. Jej twórcami będzie dwójka młodych projektantów: Aleksandra Mirecka oraz James Shaw, absolwenci ASP w Warszawie oraz londyńskiego Royal College of Art.

Podczas eventu będziemy świadkami powstania giganta produkującego najlepszą lemoniadę pod słońcem!

Na fanów chemii będzie czekało spektakularne stanowisko chemiczne, gdzie na naszych oczach dojdzie do erupcji wulkanów, strzałów, fajerwerków i wielu innych spektakularnych doświadczeń. Będzie wybuchowo i niezwykle zabawnie.

Spodziewane są także inne naukowe atrakcje. Partner wydarzenia – UPC Polska szykuje dla gości interaktywną przygodę z nauką. A co się za tym kryje? O tym przekonają się wszyscy, którzy odwiedzą nas już 19 października.

Edukacyjny kanał telewizyjny dla całej rodziny zaprasza do Eksperymentarium Da Vinci Learning na wspólną przygodę z nauką i techniką. Bo przyjemnie jest wiedzieć i zdobywać wiedzę!

ZAPRASZAMY CAŁE RODZINY! WSTĘP NA WYDARZENIE JEST BEZPŁATNY!

 

***

Da Vinci Learning to edukacyjny kanał telewizyjny dla dzieci. Dzięki niemu oglądanie telewizji staje się rodzinną przygodą z nauką. Da Vinci Learning nie tylko bawi, ale przede wszystkim uczy przez zabawę, angażując w nią całą rodzinę. Da Vinci Learning z dumą wspiera rosnącą społeczność ciekawych umysłów. Wszyscy jesteśmy z natury ciekawi. To ciekawość prowadzi nas do podejmowania ryzyka, wzywa do zadawania pytań. To ciekawość motywuje artystów, naukowców, wynalazców i odkrywców, którzy dokonują wielkich odkryć, zmieniających świat. Razem możemy pójść jeszcze dalej. Da Vinci Learning tworzy bezpieczne, pozytywne środowisko, w którym ciekawe umysły w każdym wieku mogą doświadczać nauki oraz zabawy. Jest dostępny w Polsce w ponad 100 sieciach telewizji kablowych, między innymi UPC, Multimedia, Toya, Vectra, Inotel.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 449 500 abonentów, w tym 809 500 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 462 200 z telewizji analogowej, 880 000 z szerokopasmowego internetu i 505 500 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych w 140 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 24,5 mln klientów, korzystających z 47,5 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane z 30 czerwca 2013r.). Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na wwww.lgi.com